Case study

INEA

INEA

Spółka Inea S.A. jest operatorem telekomunikacyjnym w Wielkopolsce, który świadczy zaawansowane usługi telekomunikacyjne. To jedna z czterech największych sieci kablowych w kraju. Z usług firmy korzysta blisko 200 tys. gospodarstw domowych, przedsiębiorstw, wielkopolskich szkół i urzędów. Przez wiele lat dynamicznie rozwijaliśmy serwis www.inea.pl, obecnie system CallCenter INEA.

Zobacz co znaczy More INEA:

Efektywność

Zwiększenie ilości klientów komunikujących się za pośrednictwem strony WWW

Analiza statystyk serwisu WWW i badanie zachowania użytkownika na stronach pozwoliło na zmianę formularzy zamówień i wzrost konwersji o 130%.

Inwencja

Usprawniona obsługa telefoniczna klientów

Kiedy standardowe rozwiązania do obsługi callcenter nie spełniają oczekiwań pojawiają się pomysły i rozwiązania. Takie jak system obsługi tzw. leadów, oparty na autorskim rozwiązaniu Webtailor.

Kultura

Lepsze zrozumienie, wyższa skuteczność

Komunikacja za pomocą nowych technologii oparta na zrozumieniu segmentów klientów - ich zwyczajów, potrzeb, marzeń - to wyzwania, które lubimy. Po prostu pracujemy z kulturą

Ewolucja

Szybciej podążać za zmieniającym się światem

Technologiczna ewolucja stała się rewolucją. Zaproponowane rozwiązania w zakresie dostosowania serwisów INEA do urządzeń mobilnych, umożliwiają korzystanie z usług firmy ( m.in. streaming), w dowolnym miejscu i czasie. Nie tylko w domowym zaciszu.

Perfekcja

Lepszy interface, wyższa konwersja

Wdrażamy systemy i elementy serwisu, eliminując wszelkie niedogodności technologiczne i funkcjonalne, jakie wymuszają nowe rozwiązania. Wiemy, że wszystko co tworzymy jest na tyle dobre, na ile zadawala usera. To on finalnie wystawia nam ocenę i decyduje o sukcesie Klienta.