TEKST DO CERMAG
Analiza statystyk serwisu WWW i badanie zachowania użytkownika na stronach pozwoliło na zmianę formularzy zamówień i wzrost konwersji o 130%.
Kiedy standardowe rozwiązania do obsługi callcenter nie spełniają oczekiwań pojawiają się pomysły i rozwiązania. Takie jak system obsługi tzw. leadów, oparty na autorskim rozwiązaniu Webtailor.
Komunikacja za pomocą nowych technologii oparta na zrozumieniu segmentów klientów - ich zwyczajów, potrzeb, marzeń - to specjalność Webtailor. Pracujemy z kulturą!
Technologiczna ewolucja stała się rewolucją. Zaproponowane rozwiązania w zakresie dostosowania serwisow firmy do urządzeń mobilnych umożliwią korzystanie z usług firmy ( m.in. streaming) w dowolnym miejscu i czasie. Nie tylko w domowym zaciszu.
Strona www działać musi jak idealny sklep. Usługi i pakiety na wyciagnięcie ręki. 200 pozycji programowych wymagało dopracowania walorów użytecznościowych serwisu (UX).